Koks renginys laikomas geru?

Dažniausiai geru renginiu yra laikomas tas, kurį veda energingas ir nuotaikingas vedėjas, kuriame apstu geros muzikos ir įvairių pramogų. Kas dar renginyje gali sukelti teigiamas emocijas? Kokia jo struktūra galėtų garantuoti sėkmę ir gerus atsiliepimus?

Ko reikia, kad renginyje būtų išvengta nesklandumų ir jame vyrautų šiuolaikiška atmosfera?

Renginiai, kuriuose ne tik smagiai praleidžiamas laikas, bet ir išmokstama ko nors naujo, yra patys populiariausi. Jie ypač puikiai pasiteisina dideliuose prekybos centruose, nes pritraukia papildomą lankytojų būrį. Tačiau nebūtinai tokie renginiai yra skirti vien tam, kad kuo daugiau ateitų žmonių apsipirkti. Jie organizuojami paprasčiausiai tam, kad žmonėms būtų sudarytos sąlygos praturtinti laisvalaikį, dėl šios priežasties pelnomas prekybos centro lankytojų lojalumas.

Kokiomis priemonėmis prekybos centrai stengiasi sudominti išprususią, šiek tiek rafinuotą visuomenės dalį?

Prekybos centrus lanko įvairi publika, tarp jos esama ir didelė dalis išprususių, apie meną daug išmanančių žmonių. Todėl yra stengiamasi ir juos sudominti jų meninio išsilavinimo lygio renginiais. Pavyzdžiui, jiems pasiūlomi Šiuolaikinio Baltijos šokio festivalio renginiai. Neįprasti bendradarbiavimo būdai visuomet garantuoja sėkmę, nes dar daug yra neišsemtų temų. Nūdiena patvirtina, kad kultūros, meno ir komercinio pasaulio sintezė, bendri projektai vis dažniau naudojami praktikoje.

Kodėl visuose didelio masto renginiuose daugiausiai dėmesio skiriama muzikai?

Nė vienas gerų atsiliepimų sulaukęs renginys neišsiverčia be muzikos. Kaip mano psichologai, kai žmogus klausosi muzikos, pabunda jame gyvenančios malonios emocijos, kurios tiesiogiai skatina dopamino, taip vadinamo laimės hormono kiekį smegenyse. Šis hormonas perima smegenų centro, kuris atsakingas už malonius išgyvenimus, kontrolę.

Kokie trys veiksniai lemia renginio sėkmę?

Jei užsienyje vykstančiuose panašios paskirties renginiuose mažiau skiriama dėmesio tam, kad jų dalyviai patirtų kuo daugiau malonių dvasinių potyrių, tai Lietuvoje tam skiriamas išskirtinis dėmesys. Tiek prekybos, tiek turizmo versle rūpinamasi, kad klientams netrūktų pozityviai veikiančių malonumų. Renginio vieta, aplinka ir muzikinis fonas – tai trys „banginiai“, ant kurių laikosi renginių sėkmė. Tinkamo jų derinio sukomponavimas ir yra pagrindinis renginių organizatorių uždavinys.