Subalansuotos mitybos patarimai sveikam ir dailiam kūnui

mityba valanti kraujagysles

Kasdienis gyvenimo ritmas yra labai intensyvus, atliekami svarbūs, prioritetiniai darbai užima daug laiko, kai tuo tarpu visai užmirštami asmeniniai poreikiai ir maisto kokybė. Rekomenduojama atsigręžti į save su klausimu, ko aš noriu? O tada jau pradėti galvoti apie tai, kaip tai įgyvendinsite, ar dabartinė sveikata bei išvaizda netrukdo esminiams tikslams pasiekti. Norint jaustis gerai, neužtenka gerti vitaminus, o alinančių dietų reikia visai atsisakyti. Subalansuotos mitybos pagalba galima džiaugtis savo puikia sveikata ir nepriekaištinga oda.

Paplitusioms, naujai bręstančios širdies ir kraujagyslių ligoms turi daug įtakos kasdien valgomas maistas. Neteisingai maitinantis kyla grėsmė kraujagyslių susiaurėjimui, insultui, infarktui, padidėja nuovargis, atsiranda viršsvorio problemos, nutukimas, kankina dusulys. Norint jaustis gerai ir siekiant išvengti pastarųjų problemų, griežtai reikia atsisakyti riebaus maisto, pusfabrikačiu, greito maisto restoranų paslaugų. Riebus maistas yra prilyginamas sunkiam maistui, po ko, pavalgius, ne tik kad nesijaučia didesnės energijos ir nėra medžiagų įsisavinimo, bet ir apima sunkumo jausmas ir nuovargis.

Žinoma, norint susidaryti savo individualios mitybos planą tenka apsilankyti pas profesionalų dietologą, tačiau esminiai principai ir dažniausiai pasikartojančios situacijos turi vienus priežasties kaltininkus. Mityba valanti kraujagysles tinkama beveik visiems, norintiems išlikti sveikiems ir gerai jaustis. Patartina valgyti česnaką, nes šis išvalo kraujagysles, sumažina cholesterolio kiekį kraujyje. Naudinga valgyti reguliariai granatus, citrusinius vaisius, lašišą, paprikas, vartoti alyvuogių aliejų.

Gerai visapusiškai savijautai vertėtų nepamiršti savo išvaizdos, kurios dėka galima gerai jaustis ir atsikratyti kompleksų, įgyjamas didesnis pasitikėjimas savimi. Psichologų teigimu, net iki 78 procentų žmonių jaučiasi prastai ir neįgyvendina savo svajonių dėl blogos išvaizdos, nes jaučiasi nepakankamai geri, nepatrauklūs ir nekeliantys aplinkiniams susidomėjimo jų veikla.

Su gražia ir sveika oda yra kiek sudėtingiau, nes aknės atsiradimo priežastys gali būti įvairios. Siekiant pakoreguoti savo mitybą, kreipiantis į gydytoją dietologą yra vienas paprasčiausių variantų, tačiau jeigu galimybės susiklosto taip, kad neišeina, tenka patiems eksperimentuoti ir žiūrėti, kas tinka, o kas ne. Kas be ko, mityba spuoguotai odai padeda ne tik atsikratyti odos, bet ir figūros nelygumų. Patartina gerti daugiau vandens, daržovių, vaisių, reikia vengti cukraus, druskos, pieno produktų, greito maisto.