Pirmieji pirkiniai namų sporto salei

begimo takeliai

Dažnas, kuris paragauja gero, kokybiško sporto ir lieka patenkintas šia patirtimi, užsikrečia juo ir nori šią gyvenseną palaikyti ir toliau. Vieni būna visiškai patenkinti nusipirkę abonementus mėgiamoje sporto salėje, kurioje nuolat konsultuojasi su savo treneriu ir gali išbandyti visas rūšis treniruoklių, kitiems daug jaukiau ir smagiau treniruotis vieniems namie. Jeigu esate vienas iš pastarųjų ir norite namie susikurti erdvę fiziniam tobulėjimui, galite investuoti į nedidelę sporto salę namie.
Jei nesate tikras, kokia įranga būtiniausia palaikyti dailiam kūnui ar tiesiog pilnavertiškai treniruotei, galime padėti. Svarbiausia nusipirkti bent po kelis būtinus įrankius viršutinei ir apatinei kūno dalims treniruoti. Jei jau norite pasišvęsti sportui ir sveikai gyvensenai, turite lavinti visą kūną.

  • Viršutinės kūno dalies treniruotėms: suoliukas, štanga, svarmenys, prisitraukimų skersinis.
    Suoliukas ir štanga – du geriausi draugai, kurie padeda lavinti krūtinės ir žasto raumenis. Svarmenys taip pat reikalingi pratimams ant suolo, kurie padės auginti krūtinės raumenų grupes.
    Pratimai, atliekami štangos pagalba gulint ant suoliuko suteikia daug krūvio tricepsams, o svarmenų kilnojimas stovint lavina bicepsus.
    Būtina įsirengti ir prisitraukimų skersinį, nes jo pagalba sustriprinsite viršutinę nugaros dalį ir suteiksite jai platumo, o ilgainiui Jūsų torsas įgis V pavidalą.
  • Kojų treniruotėms: bėgimo takelis, svarmenys.
    Bėgimo takeliai yra pirkinys, kuriam galbūt išleisite šiek tiek daugiau, tačiau be jų namų sporto salėje neapsieisite. Žiemą po apšalusias gatves bėgioti nepatogu ir pavojinga, o be bėgimo sesijos jūsų treniruotė būtų silpnoka. Bėgimo takeliais atliekami pratimai padeda apšilti prieš treniruotę ir tiems, kurie praktikuoja kardio treniruotes.
    Svarmenys irgi svarbi kojų mankštos dalis – darydami pritūpimus su svarmenimis išlavinsite keturgalvius šlaunies raumenis ir sėdmenų raumenis.